Ser på tv :)

Nu står tvn på en liten bänk och den fungerar strålande vilken bild det är. Lastbilschaffisen var lite försenad men till slut så kom han och vi lasta in tvn i min bil och åkte hem 10 min senare så var den igång.
 
Tyvärr kommer inte sofforna förens om 1 till 2 veckor så jag vill inte hänga upp tvn på väggen förens dom har kommit vet inte riktig hur vi ska möblera här hemma men det ger sig.
 
Extra tack till Peter (peternordin.blogg.se) som fixa så att det hela gick så smidigt och även Lennart som körde lastbilen utan ac! stackars jävel som skulle hela vägen till Norge

Kommentarer
Postat av: Peter

Gött att tv:n är igång! Får kolla på den i helgen! Jag och Anna kommer ju till Vänersborg på lördag.



Du får slänga upp nån bild på hur den ser ut på plats och allt :-) En bild när den står på pallen och en när du fått upp den på väggen.



Jag köper lite fika till jobbet som tack å dina vägnar för att allt funkade bra!

2009-06-25 @ 22:43:02
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0