Semester!

Första  semester dagen har varit precis som en semester dag ska vara sol och bad. Om en liten stund ska jag åka och möta upp min fru och dotter i uddevalla så ska vi åka ut till kusten inågra dagar och bara ha det gött.

Jag fick tummen ur idag och beställde en ny mobil till slut så blev det en Sony ericsson W995  så det ska bli grymt skönt att bli av med min Nokia N95. Den har varit helt bedrövlig har fått lämmna in den 3 gånger för att den bara är allmänt kass och jag har fått  en ny varje gång men dom har varit lika dåliga

Under veckan som kommer så hoppas jag på att komma ut lite i båten och fiska lite  jag har precis köpt ett nytt spö som jag verkligen är sugen på att prova.

Kommentarer
Postat av: mattis

det var ju för att du köpte demoversionen...

2009-07-03 @ 11:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0